Materiały do nauki języka angielskiego kl. I - VIII
KLASA I
- Słownictwo – podręcznik str. 36 (tłumaczenia powinny znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
- Słownictwo – podręcznik str. 43
- Ćwiczenia – ćw. 15 i 16 str. 43 (Napisz po śladzie i przeczytaj).
- Karta pracy (pokoloruj i podpisz):
https://i.pinimg.com/originals/94/46/2e/94462e0cced2d035fa6be5974e691833.png
KLASA II
- Słownictwo – podręcznik str. 36 (tłumaczenia powinny znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
- Nazwy zwierząt – podręcznik str. 38-39 (tłumaczenia powinny znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
- Ćwiczenia – ćw. 3 str. 43 (Podpisz obrazki używając słów z ramki)
- Karty pracy - DLA CHĘTNYCH*
- (Dopisz brakujące litery w wyrazach)
- (Wytnij i przyklej wyrazy w odpowiednich miejscach)
https://en.islcollective.com/preview/201507/f/animals-label-and-classify_80654_1.jpg
KLASA III
- Słownictwo – podręcznik str.36 (tłumaczenia powinny znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
- Ćwiczenia – ćw. 15 str. 41
- Karty pracy:
- (Połącz obrazki)
https://en.islcollective.com/preview/201211/f/daily-routines-1-match_35650_1.jpg
2. DLA CHĘTNYCH* (Napisz, która jest godzina)
https://i.pinimg.com/originals/2e/97/f0/2e97f052c4c92fe1ce1df201bf9ed683.jpg
KLASA IV
- Powtórzenie słownictwa – podręcznik str. 52-53 (tłumaczenia powinny znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
- Czasownik ‘have got’ – zdania twierdzące i przeczące (tabelka powinna znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego) - podręcznik str. 55
- Czasownik ‘have got’ – pytania, podręcznik str. 57
- Ćwiczenia – Dokończyć rozdział IV
- Karta pracy + materiały pomocnicze (można wydrukować i wkleić do zeszytu)
- (Spójrz na rysunki. Napisz odpowiedzi do pytań używając: Yes, I have/ No, I haven’t)
https://en.islcollective.com/preview/201406/f/have-got-has-got-can-cant-crosswords_70674_1.jpg
- (Odmiana czasownika ”have got”- powtórzenie)
https://i.pinimg.com/originals/a3/1e/20/a31e2027a1c7a2cbe596f280b72b92de.png
- (Formy pełne i formy skrócone) – materiały pomocnicze
- DLA CHĘTNYCH*
(Dokończ zdania używając czasownika w odpowiedniej formie - have got/has got/ haven’t got and hasn’t got)
https://i.pinimg.com/736x/eb/f9/88/ebf9884053c6dfb1bbc4a72f88e9fe02--future-children-cambridge.jpg
KLASA V
- Powtórzenie słownictwa do sprawdzianu – around town, podręcznik str. 66-67 (tłumaczenia powinny znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
- Czasownik „to be” w czasie Past Simple – podręcznik str. 71 (tabelka powinna znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
- Ćwiczenia – uzupełnić wszystkie nie zrobione ćwiczenia z rozdziału V
- Karty pracy + materiały pomocnicze (można wydrukować i wkleić do zeszytu)
- (Jak budować zdania twierdzące i przeczące – czasownik „to be” w czasie Past Simple)
https://cf.ppt-online.org/files1/slide/d/duafp6V5SKUxi7z9FyghOQEbZqYcv4NDm3JB2MoLj/slide-4.jpg
- (Wstaw was/were)
https://www.liveworksheets.com/def_files/2018/11/23/811230219361974/811230219361974001.jpg
KLASA VI
- Powtórzenie do sprawdzianu – problemy zdrowotne, podręcznik str. 66-67 (tłumaczenia powinny znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
- Czasownik „have to” – podręcznik str. 69 (tabelka powinna znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego
- Ćwiczenia – dokończyć wszystkie zadania z rozdziału V
- Karty pracy + materiały pomocnicze (można wydrukować i wkleić do zeszytu)
- (Czasownik „have to” – powtórzenie do sprawdzianu) Zdania twierdzące + przeczące + pytania.
https://images.slideplayer.com/47/11726050/slides/slide_15.jpg
- (Czasownik „should”. Tworzenie pytań i odpowiedzi – powtórzenie do sprawdzianu)
https://i.ytimg.com/vi/aZhGNeeARSw/maxresdefault.jpg
- (Wstaw should/shouldn’t)
KLASA VII
- Słownictwo – podręcznik str.56
- Powtórzenie do sprawdzianu. Revision, podręcznik str. 64
- Ćwiczenia – Dokończyć wszystkie zadania z rozdziału V.
- Karta pracy
- (WORKSHEET)
https://i.pinimg.com/originals/3d/84/32/3d8432e1fb101394c32a62f8a82c43c4.jpg
- DLA CHĘTNYCH*
https://busyteacher.org/uploads/posts/2011-10/1318393091_manner.jpg
KLASA VIII
- Słownictwo – podróżowanie i turystyka, podręcznik str. 82-83
- Pomyśl o ciekawych miejscach wartych zwiedzania w twojej okolicy lub w innej miejscowości, którą dobrze znasz. Opisz to miejsce, używając słownictwa z rozdziału VIII. (80-120 słów)
- Ćwiczenia – dokończ wszystkie zadania z rozdziału VIII.
- Karty pracy:
- COMPLETE THE WORKSHEET
https://en.islcollective.com/preview/201112/f/past-simple-worksheet-fun-activities-games-grammar-drills_15549_1.jpg
Opublikowano: 13 marca 2020 10:48
Kategoria: Strefa ucznia
Wyświetleń: 1428