Materiały do nauki języka angielskiego kl. I - VIII

 

KLASA I

  • Słownictwo – podręcznik str. 36 (tłumaczenia powinny znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
  • Słownictwo – podręcznik str. 43
  • Ćwiczenia – ćw. 15 i 16 str. 43 (Napisz po śladzie i przeczytaj).
  • Karta pracy (pokoloruj i podpisz):

https://i.pinimg.com/originals/94/46/2e/94462e0cced2d035fa6be5974e691833.png

KLASA II

  • Słownictwo – podręcznik str. 36 (tłumaczenia powinny znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
  • Nazwy zwierząt – podręcznik str. 38-39 (tłumaczenia powinny znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
  • Ćwiczenia – ćw. 3 str. 43 (Podpisz obrazki używając słów z ramki)
  • Karty pracy - DLA CHĘTNYCH*
  1. (Dopisz brakujące litery w wyrazach)

https://4.bp.blogspot.com/-yzHsLInKNe8/WIO4yMNue0I/AAAAAAAAFOU/NkGyUQd3gPwkd4zEoEBf7FFXcY11AZUVwCLcB/s1600/petsworsheet3.jpg

 

  1. (Wytnij i przyklej wyrazy w odpowiednich miejscach)

https://en.islcollective.com/preview/201507/f/animals-label-and-classify_80654_1.jpg 

KLASA III

  • Słownictwo – podręcznik str.36 (tłumaczenia powinny znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
  • Ćwiczenia – ćw. 15 str. 41
  • Karty pracy:
  1. (Połącz obrazki)

https://en.islcollective.com/preview/201211/f/daily-routines-1-match_35650_1.jpg

2. DLA CHĘTNYCH* (Napisz, która jest godzina)

https://i.pinimg.com/originals/2e/97/f0/2e97f052c4c92fe1ce1df201bf9ed683.jpg

KLASA IV

  • Powtórzenie słownictwa – podręcznik str. 52-53 (tłumaczenia powinny znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
  • Czasownik ‘have got’ – zdania twierdzące i przeczące (tabelka powinna znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)  - podręcznik str. 55
  • Czasownik ‘have got’ – pytania, podręcznik str. 57
  • Ćwiczenia – Dokończyć rozdział IV
  • Karta pracy + materiały pomocnicze (można wydrukować i wkleić do zeszytu)
  1. (Spójrz na rysunki. Napisz odpowiedzi do pytań używając: Yes, I have/ No, I haven’t)

https://en.islcollective.com/preview/201406/f/have-got-has-got-can-cant-crosswords_70674_1.jpg

  1. (Odmiana czasownika ”have got”- powtórzenie)

https://i.pinimg.com/originals/a3/1e/20/a31e2027a1c7a2cbe596f280b72b92de.png

  1. (Formy pełne i formy skrócone) – materiały pomocnicze

https://2.bp.blogspot.com/-aqzsEsGf8ew/VdpSdCyQS9I/AAAAAAAAAHw/VL_0oOkXd_c/s1600/To%2Bhave%2Bgot%2B2.jpg

  1. DLA CHĘTNYCH*

(Dokończ zdania używając czasownika w odpowiedniej formie -  have got/has got/ haven’t got and hasn’t got)

https://i.pinimg.com/736x/eb/f9/88/ebf9884053c6dfb1bbc4a72f88e9fe02--future-children-cambridge.jpg                         

KLASA V

  • Powtórzenie słownictwa do sprawdzianu – around town, podręcznik str. 66-67 (tłumaczenia powinny znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
  • Czasownik „to be” w czasie Past Simple – podręcznik str. 71 (tabelka powinna znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
  • Ćwiczenia – uzupełnić wszystkie nie zrobione ćwiczenia z rozdziału V
  • Karty pracy + materiały pomocnicze (można wydrukować i wkleić do zeszytu)
  1. (Jak budować zdania twierdzące i przeczące – czasownik „to be” w czasie Past Simple)

https://cf.ppt-online.org/files1/slide/d/duafp6V5SKUxi7z9FyghOQEbZqYcv4NDm3JB2MoLj/slide-4.jpg

  1. (Wstaw was/were)

https://www.liveworksheets.com/def_files/2018/11/23/811230219361974/811230219361974001.jpg

KLASA VI

  • Powtórzenie do sprawdzianu – problemy zdrowotne, podręcznik str. 66-67 (tłumaczenia powinny znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego)
  • Czasownik „have to” – podręcznik str. 69 (tabelka powinna znajdować się w zeszycie od jęz. angielskiego
  • Ćwiczenia – dokończyć wszystkie zadania z rozdziału V
  • Karty pracy + materiały pomocnicze (można wydrukować  i wkleić do zeszytu)
  1. (Czasownik „have to” – powtórzenie do sprawdzianu)  Zdania twierdzące + przeczące + pytania.

https://images.slideplayer.com/47/11726050/slides/slide_15.jpg

  1. (Czasownik „should”. Tworzenie pytań i odpowiedzi – powtórzenie do sprawdzianu)

https://i.ytimg.com/vi/aZhGNeeARSw/maxresdefault.jpg

  1. (Wstaw should/shouldn’t)

 https://en.islcollective.com/preview/201512/f/should-shouldnt-grammar-drills-grammar-guides-worksheet-templates-_84426_1.jpg

KLASA VII

  • Słownictwo – podręcznik str.56
  • Powtórzenie do sprawdzianu.  Revision, podręcznik str. 64
  • Ćwiczenia – Dokończyć wszystkie zadania z rozdziału V.
  • Karta pracy
  1. (WORKSHEET)

https://i.pinimg.com/originals/3d/84/32/3d8432e1fb101394c32a62f8a82c43c4.jpg

  1. DLA CHĘTNYCH*

https://busyteacher.org/uploads/posts/2011-10/1318393091_manner.jpg

KLASA VIII

  • Słownictwo – podróżowanie i turystyka, podręcznik str. 82-83
  • Pomyśl o ciekawych miejscach wartych zwiedzania w twojej okolicy lub w innej miejscowości, którą dobrze znasz. Opisz to miejsce, używając słownictwa z rozdziału VIII. (80-120 słów)
  • Ćwiczenia – dokończ wszystkie zadania z rozdziału VIII.
  • Karty pracy:
  1. COMPLETE THE WORKSHEET

https://en.islcollective.com/preview/201112/f/past-simple-worksheet-fun-activities-games-grammar-drills_15549_1.jpg

Opublikowano: 13 marca 2020 10:48

Kategoria: Strefa ucznia

Wyświetleń: 1428

Wszelkie prawa zastrzeżone © Szkoła Podstawowa nr 2 im. Królowej Jadwigi w Sulejowie

Realizacja: Superszkolna.pl

  • KALENDARIUM SZKOŁY W ROKU SZKOLNYM 2023/2024 / KONSULTACJE DLA RODZICÓW - ZAKŁADKA STREFA RODZICA