Deklaracja Dostępności
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Sulejowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.sppodklasztorze.pl
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Deklarację sporządzono dnia:
Deklarację ostatnio aktualizowano dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem:
- Brak odpowiedniej struktury nagłówków w artykułach.
- Filmy i materiały audio nie posiadają audiodeskrypcji lub napisów dla osób niesłyszących.
- Część plików nie jest dostępna cyfrowo.
- Niektóre zdjęcia i grafiki nie posiadają prawidłowych opisów alternatywnych lub nie posiadają ich wcale.
- Załączniki nie posiadają prawidłowych opisów kontekstowych lub nie posiadają ich wcale.
- Linki występujące na stronie nie posiadają jasno określonego kontekstu.
Nadmierne koszty:
Treści nieobjęte przepisami:
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Iwona Rybak , adres e-mail: sekretariat@sppodklasztorze.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu: +48 51 615 42 63 .
Informacja zwrotna
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać:
- dane osoby zgłaszającej żądanie,
- wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi,
- sposób kontaktu.
Jeżeli osoba zgłaszająca żądanie potrzebuje informacji w alternatywny sposób, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje wnoszącego żądanie o terminie realizacji, który nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku odmowy realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie ma prawo złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementów.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie budynku:
W budynku nie ma toalet dla osób z niepełnosprawnościami oraz innych udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami. W budynku nie ma również oznaczeń pomieszczeń w języku braille'a
Dostosowanie wejść do budynków:
W budynku nie ma podjazdów dla osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Budynek ma dwa wejścia. Pierwsze wejście znajduje się na parterze, jeden stopień. Drugie wejście znajduje się na pierwszym piętrze.
Dostosowanie korytarzy:
W budynku występują trzy korytarze. Parter: około 1,5m Pierwsze i drugie piętro: ok.6m
Dostosowanie schodów:
Stopnie są oznaczone kontrastowymi taśmami i posiadają poręcze.
Dostosowanie wind:
W budynku nie ma windy.
Dostępność pochylni:
W budynku nie ma pochylni.
Dostępność platform:
W budynku nie ma platform.
Dostępność tyflomap:
W budynku nie ma tyflomap.
Dostosowanie parkingów:
Brak wydzielonego miejsca dla osób niepełnosprawnych, parking nie posiada podłoża utwardzonego, znajduję się w odległości ok. 50 metrów od budynku.
Prawo wstępu z psem asystującym:
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń może wejść osoba z psem asystentem lub psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Dostępność tłumacza języka migowego:
W budynku nie ma możliwości skorzystania z usług tłumacza języka migowego.
Dostępność informacji głosowych:
Brak dostępności informacji głosowych.
Dostępność pętli indukcyjnych:
W budynku nie ma dostępnych pętli indukcyjnych.