R E G U L A M I N MRD

R E G U L A M I N
użytkowania Miasteczka Ruchu Drogowego zlokalizowanego
na terenie Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Królowej Jadwigi
w Sulejowie, ul. Rycerska 10, 97-330 Sulejów
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Miasteczko Ruchu Drogowego administrowane jest przez Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Królowej Jadwigi w Sulejowie. Miasteczko Ruchu Drogowego służy do nauki zasad ruchu drogowego, przeprowadzania konkursów z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz egzaminów na kartę rowerową.
2. Z Miasteczka Ruchu Drogowego mogą korzystać osoby indywidualne oraz grupy zorganizowane /grupy szkolne lub przedszkolne/ jedynie pod opieką wychowawców, rodziców lub osób przeprowadzających egzamin na kartę rowerową.
3. Przed rozpoczęciem korzystania z Miasteczka Ruchu Drogowego użytkownik /opiekun, rodzic lub osoba przeprowadzająca egzamin na kartę rowerową/ zobowiązany jest do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu.
4. Osoby nie stosujące się do postanowień regulaminu mogą zostać pozbawione możliwości korzystania z miasteczka.
II. ZASADY KORZYSTANIA
1. Korzystanie z urządzeń Miasteczka Ruchu Drogowego na rowerze dozwolone jest dla użytkowników wyposażonych w kaski ochronne.
2. Korzystanie z miasteczka dozwolone jest dla dzieci powyżej 5 lat.
3. Osoby korzystające z Miasteczka Ruchu Drogowego nie mogą swym zachowaniem powodować sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu i zdrowiu dla samych siebie, innych użytkowników, a także osób towarzyszących.
4. Podczas korzystania z Miasteczka Ruchu Drogowego na powierzchniach odkrytych nie wolno pozostawiać żadnych przedmiotów lub sprzętu.
5. Osoby oraz rodzice i opiekunowie grup korzystających z Miasteczka Ruchu Drogowego muszą zwrócić bezwzględnie uwagę na innych użytkowników w celu wyeliminowania kolizji powodującej zagrożenie dla zdrowia i życia.
6. Osoby korzystające z Miasteczka Ruchu Drogowego wraz z jego wyposażeniem są odpowiedzialne materialnie za umyślne uszkodzenia lub zniszczenia urządzeń miasteczka.
7. Zgłaszanie terminu korzystania z Miasteczka Ruchu Drogowego należy dokonywać telefonicznie lub osobiście w siedzibie Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Królowej Jadwigi w Sulejowie, tel. 44 61 62 098.
8. Przed przystąpieniem do korzystania z miasteczka, rodzic, opiekun lub osoba przeprowadzająca egzamin na kartę rowerową dokonuje we właściwym rejestrze wpisu potwierdzającego zapoznanie się z niniejszym regulaminem, wskazującego dane dzieci i młodzieży w przypadku użytkowników indywidualnych lub całej grupy /nazwa szkoły lub przedszkola/ w przypadku korzystania grupowego wraz z podaniem ilość osób korzystających z miasteczka.
III. CZYNNOŚCI ZABRONIONE
1. Zabrania się:
1) Korzystania z Miasteczka Ruchu Drogowego przez osoby będące w stanie nietrzeźwym,
2) Instalowania na terenie Miasteczka Ruchu Drogowego indywidualnych urządzeń
i sprzętu nie będącego na wyposażeniu miasteczka,
3) Korzystania z Miasteczka Ruchu Drogowego poza uzgodnionymi godzinami,
4) Korzystania z urządzeń jako zepsute lub uszkodzone.
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Za wypadki na życiu i zdrowiu użytkowników Miasteczka Ruchu Drogowego administrator nie ponosi odpowiedzialności.
2. Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Królowej Jadwigi w Sulejowie nie odpowiada za mienie użytkowników pozostawione na terenie Miasteczka Ruchu Drogowego i w jego obrębie.
3. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące doskonalenia funkcjonowania i korzystania z Miasteczka Ruchu Drogowego uprzejmie prosimy kierować do sekretariatu szkoły osobiście lub telefonicznie 44 61 62 098.
Opublikowano: 07 marca 2016 18:57
Kategoria: Regulaminy
Wyświetleń: 4437